25. okt. 2010

Søren Huss

I sidste uge gæstede den tidligere Saybia forsanger Søren Huss Go' morgen Danmark, hvor han spillede singlen "Et hav af udstrakte hænder" fra hans nye solo album "Troen og ingen". Jeg har altid været stor Saybia fan, og selvom dette nummer er en lidt anden stil, er det virkelig noget der fanger en. Det er sjældent at jeg bliver påvirket af musik i nogen særlig grad, men det rørte mig virkelig! 

Se indslaget på youtube.com ved at trykke på linket: http://www.youtube.com/watch?v=2qEYLvreFuA

2 kommentarer:

Charlotte Skov sagde ...

super blog, jeg glæder mig til at følge med! jeg kan ikke blive fast, pga. min pc, men jeg prøver igen senere! :D

M sagde ...

Hej Charlotte
Det glæder mig at høre! Jeg skal gøre hvad jeg kan for at leve op til det fremover ;-) Du er mere end velkommen til at blive fast - det ville være en fornøjelse! Det er jo altid dejligt at se, at folk kan lide det man går og laver.
M