12. mar. 2011

3, 2, 1 sommer!

... eller i hvert fald forår! Nu begynder det endelig at gå den rigtige vej, og jeg håber det fortsætter i den retning. Jeg kan ikke vente, virkelig.. jeg glæder glæder glæder mig! Så skal sommergarderoben luftes, og jeg har fundet nogle lækre items, jeg bestemt gerne ville have fingerene i i år. Herunder tre favoritter når det kommer til hhv. playsuits og badedragter. Jeps, badedragter! De seneste par somre har jeg leget med tanken om at købe en badedragt, men jeg har endnu ikke fået det gjort, fordi.. nå ja, så satser jeg sikkert og køber bikinier i stedet. I år må det blive - forandring fryder, og jeg trænger til at prøve noget nyt på badetøjs fronten. At de alle 3 er sorte, er et tilfælde. Måske siger det bare lidt om, i hvilken retning jeg skal gå, når jeg beslutter mig endeligt. 



 1 ASOS, 2 Topshop, 3 Replay

Særligt den lilla-ish model fra ASOS, er jeg helt vild med. Ud over i denne farve, fås den også i sort.

/M

Ingen kommentarer: