12. mar. 2011

Igen, igen, igen.....

Ja ja, jeg ved det - og jeg burde snart kende mig selv godt nok til at forudsige det; endnu engang har der været en lang standby periode på bloggen. Og den der afstemning der, ja..... Men hvis ikke der er det ene, er der det andet. I den seneste tid har jeg været på skiferie (for første gang, og jeg kan godt sige jer, at det ikke er sidste gang! Jeg kan ikke vente med at komme tilbage og få brædderne under fødderne igen!) og derudover været travlt beskæftiget med skolearbejde, både i form af lektier, afleveringer og AT, men også "socialt arbejde" om man så kan sige. Der har været run på, og det er der sådan set stadig, men jeg vil forsøge at lave indlæg herinde jævnligt alligevel. Nu må vi se om det holder.... men det er altså planen kære læsere!

Jeg håber i har det godt derude. I dag skal jeg læse, læse og læse indtil jeg bliver helt skør af det, men jeg lover at der også kommer et indlæg mere senere ;-) Hvad skal i her i weekenden? Ud og nyde det skønne forårsvejr? Gid jeg selv kunne....

/M

Ingen kommentarer: