20. mar. 2011

POLKA PRIKKER



Jeg var forleden i ZARA og faldt over disse skønne polkaprikkede sager. Tørklædet røg straks med hjem. Det var slet ikke til at stå for og kostede ikke al verden - og så er stoffet super lækkert! Paraplyen lod jeg ligge, men den spørger stadig i mine tanker, så mon ikke man skulle overveje den en ekstra gang?

Også vil jeg gerne takke for den øgede aktivitet på bloggen for tiden.. Særligt jeres søde kommentarer sætter jeg rigtig stor pris på - så bliv endelig ved med at kommentere! :) Derudover er det også bare dejligt at se, hvor mange der klikker sig ind på siden. Så tak skal I alle sammen ha'. 

Jeg håber i har haft en god weekend. Det har jeg  i hvert fald i familiens og afslapningens tegn. Lige hvad jeg havde brug for. 

/M

3 kommentarer:

Lullumut sagde ...

Skøn blog :-) og tak for kigget hos mig :-)

Mette sagde ...

Fint tørklæde :)

M sagde ...

Mange tak :)