30. mar. 2011

PUHA

Lige pt kører alting med 180 i timen og fuld fart frem. AT AT og mere AT og så en masse lektier og afleveringer. Det begynder at spidse til, i takt med at læseferien kommer nærmere og nærmer, og det medfører en travl hverdag. Derudover forsøger jeg også at komme mere regelmæssigt i fitness - særligt efter der er kommet nye hold i mit center, hvilket et super lækkert! 

De seneste par dage har jeg også brugt på at bestemme ferie destinationer for sommerferien. Roskilde er sikker og har været det lige siden sidste sommer. Med familien står den på hhv. land idyl og storby ferie. Hvad jeg finder på med mine veninder er stadig usikkert... Hvad med jer? Hvor skal i hen i år? 

Jeg håber i ellers har det godt derude. Jeg glæder mig til der snart kommer mere krudt i mig og mere overskud - også til bloggen. Nu kalder den naturvidenskabelige metode.....

/M

3 kommentarer:

Jenni sagde ...

Puha. Kan godt forstå du glæder dig til din ferie. Tror desværre min økonomi kun er til at jeg kan blive hjemme i år - eller i hvert fald noget sommerhus ferie i Danmark.
Tjek gerne min blog og meld dig evt. som fast læser :) Jeg er fast læser af din blog. Thumbs up til den.
http://www.byjenni.blogspot.com

M sagde ...

Ferie i Danmark er også skønt (særligt hvis vejret holder ;-))
Og tusind tak for dit søde kompliment!

/M

Amalie og Victoria sagde ...

WWAAUUWWW,, Super fed blog. ELSKER DINE BILLEDER!! Jeg er nu fastlæser, håber også du vil følge min blog :D

http://www.smileandeatcake.blogspot.com/